Nickelodeon își va schimba logo-ul și pachetul grafic de la 1 august în regiunea CEE, inclusiv în România

Începând din 1 august 2023 canalul Nickelodeon își va schimba logo-ul și pachetul grafic în feed-ul din regiunea CEE, inclusiv în România iar logo-ul familiar Splat portocaliu revine într-un mod modernizat.


,,Nickelodeon va petrece restul anului 2023 introducând o nouă identitate de marcă și un aspect împrospătat, care evocă nostalgia și se întoarce la rădăcini. Canalul a început actualizarea punând bazele imaginii sale și apoi descoperind ce elemente ale mărcii l-au făcut inițial iconic. Rezultatele? Culoarea portocalie, inscripția și tonul unic al mărcii. Dar de ce acum? Noi, telespectatorii, am putea întreba și, potrivit Nickelodeon, asta pentru că joacă mare anul acesta și lansează producții precum Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos, Paw Patrol: The Super Movie și Hamm Burger 2 și Zoey 102 vin la Paramount+." anunță Paramount Global într-un comunicat remis către Mentrum.hu și citat de Recomandări Extra.

Mentrum.hu a rezumat ce logo-uri a avut anterior Nickelodeon, dar nu strică să mai detaliem un pic despre istoria acestui canal:

Primul logo Splat:

Primul logo Splat a fost văzut pentru prima dată în SUA în 1985, dar în 1993, 2003 si 2006, a capatat un aspect ceva mai modern, iar în cele din urmă, pe 28 septembrie 2009, a fost înlocuită cu logo-ul care este incă folosit și astăzi. În România, Nickelodeon a fost lansat pe 1 decembrie 1998 în limba engleză și subtitrat în limba română iar pe 26 decembrie 2009 a început să difuzeze unele seriale dublate în limba română. Deci, din 1998 până pe 14 februarie 2010, am putut vedea emblematica Splat pe Nickelodeonul intern. Până la mijlocul anilor 2000, similar cu feedul american, aveam mai multe logo-uri folosite în același timp, adică logo-ul se schimba de la program la program. Siglele erau vizibile în colțul din dreapta sus al ecranului.

Prima versiune a logo-ului actual:

Nickelodeon a fost reînnoit pentru prima dată în regiunea CEE la 15 februarie 2010, când logo-ul emblematic Splat a fost înlocuit cu cel aflat în uz. Schimbarea graficii s-a făcut la 5 zile de la finalizarea localizării Nickelodeon cu audio complet în limba română. La prima reînnoire, împreună cu logo-ul, grafica s-a schimbat și serialele de succes ale anilor '90 a dispărut de pe canal. De la reînnoirea și până în 2013, cele trei logo-uri existente au alternat continuu, iar poziția logo-urilor s-a schimbat constant. Logourile erau fie în colţul din stânga sus, fie în colţul din dreapta sus. Următoarele logo-uri au fost utilizate în acest interval de timp:

1. Logo-ul de poreclă
2. Logo-ul Nickelodeon transparent
3. Logo-ul Nickelodeon de culoare portocaliu închis

A doua versiune a logo-ului actual:

În 2013, grafica canalului s-a schimbat din nou și cu aceasta logo-ul s-a mutat în colțul din stânga sus al ecranului, primind culoarea curentă și prima sa animație. Cu noua faţă, mai e o ştire în canal. În această imagine, s-a introdus faptul că genericul de final al serialului a fost tăiat și, în schimb, la sfârșitul serialului a fost afișat un banner cu titlul serialului, anul producției episodului și numele producătorului serialului. În aprilie 2016, logo-ul a fost mutat înapoi în colțul din dreapta sus al ecranului și a primit o nouă animație.

A treia versiune a logo-ului actual:

În 2017, Nickelodeon a primit a patra grafică în CEE, cu care unele seriale de succes a anilor 2000 a dispărut de pe canal ulterior. Odată cu schimbarea graficii, logo-ul a primit din nou o nouă animație, care împreună cu grafica sunt folosite până pe 31 iulie 2023.

Revine logo-ul Splat:

În Statele Unite, împreună cu premiile Kid's Choice Awards 2023, faimosul logo Splat a revenit într-o formă puțin mai modernă și a dat canalului o nouă față. Această modificare va avea loc la 1 august 2023, pe CEE, adică feedul din Europa Centrală-Est (România, Republica Moldova, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Serbia, Slovenia, Croația, Muntenegru, Macedonia de Nord, Bosnia și Herțegovina, Georgia, Turcia, Africa, Malta, Austria, Elveția, Estonia, Letonia, Lituania, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Kazakhstan, Kârgâzstan, Tadjikistan și Uzbekistan). Spre deosebire de feedul american, feedul CEE va afișa grafica fără subtitrări, așa cum ne-am obișnuit în cazul graficilor anterioare în ultimii ani.

Noul logo al canalului Nickelodeon este deja vizibil nu doar în America, ci și în Israel și Italia începând din 3 iulie iar din 1 august va fi vizibil și în CEE, Australia și Asia.

Canalele secundare Nick vor face același lucru în viitor

Nu doar Nickelodeon își va schimba logo-ul. Din 6 iulie blocul de programe Nick Jr. și-a schimbat logo-ul și pachetul grafic în America. Noul logo seamănă cu cel al Nickelodeon, însă în logo va fi numele Nick Jr.

Deocamdată canalul Nick Jr. Channel din America nu și-a schimbat logo-ul și pachetul grafic, dar va face acest lucru în curând atât în țara de origine cât și la nivel internațional, dar în perioade diferite. Ultima dată când Nick Jr. și-a schimbat pachetul grafic a fost în 2018: în America în aprilie 2018 iar la nivel internațional (inclusiv în România) pe 1 august 2018.

Totodată nu este exclus ca și restul canalelor secundare Nick să-și schimbe logo-urile în viitor, așa cum vor face canalele Nickelodeon și Nick Jr. în perioada următoare, și aici este vorba de Nicktoons, TeenNick și Nick Music (ultimul nu emite în România, este disponibil în mai multe țări).

Alte canale pentru copii și-au schimbat graficile în ultimii ani

În ultimii doi ani, canalele pentru copii și-au schimbat logo-urile și graficile odată pe an în prima zi a lunii în timpul vacanței de vară a elevilor și studenților de la școli, licee și facultăți. Din 1 august 2021 Minimax și-a schimbat logo-ul și pachetul grafic în România, Cehia, Slovacia, Serbia și Slovenia iar pe 1 septembrie 2022 Disney Channel a trecut prin aceeași schimbare în România, Ungaria, Cehia, Slovacia și Polonia, detalii AICI.

Comentarii

Postări populare

CNA a respins modificarea licenței Melos TV privind modificarea acționariatului. A somat societatea cu termen de intrare în legalitate

DIGI Online: Au intrat Sky Showtime 1 HD și Sky Showtime 2 HD. Prima Play: Au intrat Prima Food & Travel, Bollywood TV și un sfert din canalele Must Carry