DAZN și NFL semnează un acord global pe termen lung pentru Game Pass International din sezonul 2023
NFL Game Pass International oferă fanilor din afara Statelor Unite vizionarea în direct a fiecărui meci NFL – sezon regulat, postseason și Super Bowl și va fi disponibil ca un abonament independent sau pachet suplimentar în aplicația DAZN anunță compania într-un comunicat citat de Recomandări Extra.
National Football League (NFL) și DAZN Group au convenit asupra unui parteneriat de 10 ani pentru a oferi NFL Game Pass International (NFL GPI) fanilor sportului din întreaga lume, începând cu sezonul 2023.
NFL GPI le permite fanilor din afara SUA să urmărească fiecare meci NFL de-a lungul sezonului regulat și postseason, inclusiv cel mai mare eveniment sportiv anual din lume, Super Bowl.
Cel mai important serviciu digital de streaming sportiv din lume, DAZN este disponibil pe majoritatea dispozitivelor conectate, inclusiv televizoare inteligente, smartphone-uri, tablete și console de jocuri. NFL GPI va fi disponibil prin aplicația DAZN fie ca abonament independent, fie ca supliment la un pachet DAZN existent pentru clienții din întreaga lume, cu excepția Chinei.
Cu acces la platforma DAZN direct către consumatori – inclusiv tehnologia sa puternică bazată pe date, rețeaua globală de distribuție și capabilitățile de marketing – NFL va putea să crească și să implice noi audiențe în următorul deceniu, bazându-se pe comunitatea sa internațională de fani în creștere.
„Dezvoltarea NFL la nivel global este o prioritate strategică cheie pentru Liga și pentru cele 32 de cluburi ale noastre. Suntem încântați să colaborăm cu DAZN pentru a ne ajuta să accelerăm acest efort”, a declarat comisarul NFL Roger Goodell.
„Scopul nostru a fost întotdeauna să facem jocurile noastre disponibile pentru cât mai mulți fani și suntem încrezători că tehnologia inovatoare a experienței de vizionare a DAZN va servi cel mai bine milioane de spectatori din întreaga lume, în același timp, implicând o nouă generație de fani internaționali NFL.”
„NFL este proprietatea principală a media sportivă, iar DAZN este incredibil de încântat că ne-a ales ca partener internațional”, a spus CEO-ul DAZN, Shay Segev.
„DAZN este singura companie care se concentrează în mod unic pe oferirea celei mai bune experiențe digitale pentru fanii sportului din întreaga lume și sunt încrezător că vom oferi o experiență superbă fanilor NFL, ajutând în același timp liga să angajeze noi piețe și date demografice în sport. fenomen care este NFL.
„Abia așteptăm să aducem clienților noștri toată drama, pasiunea și entuziasmul pentru care este renumită NFL, în timp ce continuăm să construim destinația globală supremă pentru fanii sportului.”
Despre NFL Game Pass International
NFL GPI oferă fanilor acces la jocuri live, evenimente, NFL Network, NFL RedZone și o bibliotecă extinsă de NFL Films și NFL Media programare, cu tot ce este disponibil la cerere pentru a se asigura că NFL se conectează cu fanii din toate fusurile orare prin intermediul videoclipului său. conţinut.
NFL și DAZN vor lucra împreună pentru a stimula distribuția internațională prin servicii și oferte terțe.
Această înțelegere se extinde pe un parteneriat de lungă durată între NFL și DAZN, DAZN distribuind NFL Game Pass în Canada din 2017 și ca partener de difuzare în Germania, Italia și Japonia - din 2016, 2018 și, respectiv, 2016.
Despre National Footbal League
National Football League este cea mai populară ligă sportivă din America, compusă din 32 de francize care concurează în fiecare an pentru a câștiga Super Bowl, cel mai mare eveniment sportiv anual din lume. Fondată în 1920, NFL a dezvoltat modelul pentru o ligă sportivă modernă de succes, inclusiv distribuție națională și internațională, partajare extinsă a veniturilor, excelență competitivă și francize puternice în toată țara.
Despre DAZN
DAZN este o platformă digitală de sport lider în Italia, Spania, Germania, Belgia, Portugalia, Japonia, Canada, SUA și Marea Britanie. Gama sa largă de conținut exclusiv include fotbal de top din cele mai populare competiții din lume – Bundesliga, Premier League Engleză, J.League, LaLiga, Serie A și UEFA Champions League, pe lângă cele mai mari sporturi din întreaga lume - Formula 1, NFL, NBA, MotoGP și UFC. DAZN este o casă globală pentru box și sporturi de luptă prin parteneriatele sale cu Matchroom Boxing, Professional Fighters League și o casă globală pentru fotbal feminin cu UEFA Women's Champions League și Finetwork Liga F. DAZN adaugă tot mai mult sport pe platforma sa pentru a crea o destinație pentru iubitorii de sport.
DAZN reimaginează modul în care oamenii se bucură de sport. Cu o singură platformă, fără fricțiuni, fanii sportului pot viziona, paria, juca, distribuie, socializa și cumpăra bilete, NFT-uri și mărfuri. Conținut sportiv live și la cerere, oriunde, în orice limbă, pe orice dispozitiv – doar pe DAZN.
DAZN este o companie globală, privată, cu angajați în peste 25 de țări. Pentru mai multe informații despre DAZN, produsele noastre, oamenii și performanța, vizitați www.dazngroup.com.
DAZN este disponibil pe majoritatea dispozitivelor conectate, inclusiv televizoare inteligente, set-top box-uri, stick-uri de streaming, smartphone-uri, tablete, PC-uri și console de jocuri, asigurând că fanii au acces la catalogul de drepturi inovator și la o listă de conținut incredibil. DAZN poate fi accesat pe televizoarele inteligente Samsung, LG, Sony și Panasonic și pe consolele de jocuri, inclusiv Playstation și Xbox. De asemenea, abonații au acces la DAZN pe Amazon Fire TV, Amazon Fire TV Stick, Google Chromecast și Apple TV și pot găsi aplicația pe iPhone, iPad, Android și dispozitivele mobile.
Comentarii
Trimiteți un comentariu