Netflix va difuza 2 meciuri speciale de Crăciun ale NFL la nivel internațional

Gigantul de streaming Netflix a încheiat o înțelegere cu National Football League (Liga Națională de Fotbal American) pentru a transmite în direct cele 2 meciuri de Crăciun ale NFL timp de 2 ani în sezoanele 2024-2025 și 2025-2026, mai exact câte un meci pe sezon.

Meciurile vor fi difuzate la nivel internațional, inclusiv în România. Cele două meciuri vor fi jucate Kansas City Chiefs împotriva Pittsburgh Steelers, respectiv Baltimore Ravens împotriva Houston Texans.

„Anul trecut, am decis să luăm un mare pariu pe live – accesând fandomuri masive din comedie, reality TV, sport și multe altele”, a declarat Bela Bajaria, director de conținut Netflix, într-o declarație. „Nu există evenimente anuale live, sportive sau de altă natură, care să se compare cu publicul pe care fotbalul NFL atrage. Suntem atât de încântați că mexiurile de Crăciun ale NFL vor fi doar pe Netflix.”

„Nu am putea fi mai încântați să fim prima ligă sportivă profesionistă care a parteneriat cu Netflix pentru a aduce meciuri live fanilor din întreaga lume”, a adăugat Hans Schroeder, vicepreședintele executiv al distribuției media NFL. „NFL de Crăciun a devenit o tradiție și parteneriatul cu Netflix, un serviciu a cărui cea mai mare zi a anului este de obicei această sărbătoare, este combinația perfectă pentru a dezvolta acest eveniment la nivel global pentru fanii NFL.”

La o conferință MoffettNathanson de miercuri, 15 mai 2024, Spencer Wang, VP a Netflix a spus că a primit meciurile la „un cost foarte ușor de gestionat, aș caracteriza fiecare meci drept costul unuia dintre filmele noastre originale de dimensiune medie”.

Potrivit Hollywood Reporter, Netflix a fost oarecum timidă când vine vorba de sport. A jucat mult timp în jocul de docuseria sportivă (inclusiv cu NFL, prin serialul Quarterback și viitorul Receiver ) și s-a implicat în evenimente unice, cum ar fi turneul său de golf The Netflix Cup și expoziția de tenis The Netflix Slam, de asemenea ca viitorul meci de box dintre Jake Paul și Mike Tyson.

Și, desigur, compania a încheiat o afacere pe 10 ani și 5 miliarde de dolari pentru a transmite WWE Raw în America. În acest scop, directorii și-au atenuat comentariile despre sport în ultimele luni.

Netflix „nu este o creștere anti-sport, ci pro-profitabilă. Și cred că acesta este nucleul a tot ceea ce facem în toate tipurile de programare, inclusiv sport. Așadar, Steaua noastră de Nord este să creștem angajamentul, veniturile și profitul”, le-a spus co-CEO Ted Sarandos analiștilor la ultimul telefon al companiei privind veniturile din 18 aprilie. „Și dacă găsim oportunități, le-am putea impulsiona pe toate trei, le vom face. asta într-o varietate din ce în ce mai mare de divertisment de calitate.”

În conformitate cu practicile sale istorice, NFL spune că meciurile de Crăciun vor fi disponibile și pe difuzarea TV în piețele locale ale echipelor și în aplicația mobilă NFL+ în America.

Comentarii

Postări populare

Nou în grila platformei Megogo: Tot mai multe canale TV, plus o nouă extraopțiune

La Liga și Serie A continuă la DIGI Sport și în următoarele sezoane

CNA a respins modificarea licenței Melos TV privind modificarea acționariatului. A somat societatea cu termen de intrare în legalitate