Realitatea Star își va schimba logo-ul. CNA a aprobat schimbarea.

Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat în ședința de azi, 21 februarie 2023 modificarea licenței canalului Realitatea Star în ceea ce privește schimbarea logo-ului. Astfel schimbarea se va face la doar o lună de la trecerea acestui canal la program propriu.


Prezentă în sală, reprezentanta Realitatea Plus a răspuns afirmației Monicăi Gubernat, președintele CNA în legătură cu reluările de la Realitatea Star: ,,Nu știu de când sunt sezizările respective dar în momentul de față avem reluări doar pe partea de weekend urmând ca foarte curând să rezolvăm și problema asta cu producție proprie.”

Cât despre schimbarea logo-ului, acesta a declarat: ,,Odată cu venirea mea în această calitate de director editorial am considerat că este o siglă care reprezintă mai bine postul pe care eu acum în fața dvs. îl reprezint și care cu permisiunea dvs. nu este nici Antena Stars, nici România TV. Este un post care face parte din trustul Realitatea Plus.”

Întrebată de Monica Gubernat dacă schimbarea logo-urilor se va face și la restul canalelor deținute de Realitatea (Realitatea Plus, Realitatea Sportivă și Realitatea FM), reprezentanta Realitatea Star a explicat că deocamdată nu este în măsură să spună asta.

Vechiul logo Realitatea Star:


Noul logo Realitatea Star. Arată la fel ca logo-ul canalului internațional de știri CNN:

                        FOTO: Decupaje din capturile făcute în timpul vizionării ședinței CNA.

Realitatea Star s-a lansat pe 1 decembrie 2021 de Ziua Națională a României și a retransmis canalul Realitatea Plus, dar și (pentru câteva luni) câteva emisiuni proprii. Abia din 16 ianuarie 2023 a trecut complet la programul propriu, mai multe detalii AICI. Este un canal de diverse care combină mondenul cu politica.

Comentarii

Postări populare

CNA-ul olandez a retras licența Travel Channel Pan-European Postul a ieșit din țara noastră încă din februarie

CNA a amânat prelungirea licenței Money News. Postul emite cu reluări din... 2016

„The Power” se lansează în 18 țări, dintre care și România