Da Vinci și-a schimbat logo-ul și pachetul grafic. A renunțat la cuvintele ,,Kids" și ,,Learning"

Canalul de documentare pentru copii și tineret Da Vinci și-a schimbat logo-ul și pachetul grafic începând de ieri, 01 februarie 2023. Ca parte a schimbării a renunțat la cuvintele ,,Kids" (folosit ziua) și ,,Learning" (folosit noaptea).

De asemenea și-a schimbat și sloganul. Nu mai este ,,Ne amazed every day" (Fii amuzant în fiecare zi) ci ,,Learn to change the World. Challenge accepte" (Învață să schimbi lumea. Provocare acceptată).

               FOTO: F Identer/Discord

În noile ident-uri apar de asemenea personajele din serialele difuzate pe Da Vinci ca Maddie din ,,Știi oare?", doctorii Chris, Xand și Ronx din ,,Operațiunea Au!" și băieții din ,,O săptămână să învingem lumea".

Asemenea acestui rebrand, din 11 februarie la Da Vinci încele cel de-al zecelea sezon aniversar al serialului britanic pentru copii Operațiunea Au! (Operation Ouch!) în fiecare weekend ora 14:30.

Detalii despre noul sezon: Operațiunea Au! în desfășurare a împlinit 10 ani! Alăturați-vă sărbătorii în timp ce medicii își amintesc de 10 ani de operații incitante, corpuri uimitoare și experimente de laborator uimitoare. Atunci pregătește-te pentru un nou sezon minunat, plin de pacienți noi și o mulțime de alerte „AU”.

Da Vinci s-a lansat pe 1 martie 2008 în România și este disponibil la DIGI, Vodafone, Orange și operatorii locali de cablu.

Comentarii

Postări populare

Trei seriale noi toamna aceasta la Minimax

CNA a respins modificarea licenței Melos TV privind modificarea acționariatului. A somat societatea cu termen de intrare în legalitate

CNA a amânat acordarea licenței PRO Argeș TV. Proprietarul postului trebuie să se prezinte fizic în ședință